Hoe snel worden mijn producten geleverd?

De levertijd bedraagt circa 2 weken. Ondanks dat alle producten op maat worden geleverd lukt het ons bijna altijd in circa 2 weken te leveren. Na het bestellen ontvang je een mail met daarin een link zodat je de status van de order kunt volgen.

Kan ik mijn order volgen om te zien wanneer het geleverd wordt?

Ja, bij het bestellen krijg je een email met daarin een link om de status van jouw order te volgen. Zodra jouw order bij de vervoerder is aangemeld kun je het volgen en zie je wanneer jouw order (naar verwachting) wordt afgeleverd.

Hoe weet ik zeker dat ik de kleur krijg die ik op mijn beeldscherm zie?

De kleur die je op jouw beeldscherm ziet is een indicatie van de kleur en zal per beeldscherm verschillen. Daarom kun je bij ons kosteloos een staaltje opvragen. Zó weet je zeker dat je de juiste kleur bestelt.

Hoe komt het dat ik niet kan betalen?

Raamlabel gebruikt cookies op haar website zodat je online kunt bestellen. Het kan zijn dat jouw browserinstellingen het niet toelaten dat er cookies worden opgeslagen. Zorg er daarom voor dat jouw browser deze cookies kan opslaan.

 

Hoeveel zijn de verzendkosten?

 

Dit hangt af van het totaalbedrag van je order. Is het totaalbedrag € 0 tot € 150, dan bedragen de verzendkosten € 15. Bestel je boven € 150, dan bedragen de verzendkosten nog maar € 7,50.

 

Zijn de prijzen inclusief BTW?

 

De getoonde prijzen zijn altijd inclusief BTW.

 

Waar kan ik stalen bekijken?

 

Klik hier om jouw lokale specialist te vinden. Hier vind je ook de adresgegevens en de openingstijden.

 

Hoeveel panelen worden er bijgeleverd?

 

Dit hangt af van de ingevoerde breedte. Wij hanteren de volgende formule om het aantal panelen te berekenen.

Breedte in cm / 60 & afronden naar boven.

Zo weet je van te voren precies hoeveel panelen er worden bijgeleverd.

 

Hoe moet ik meten?

 

Klik hier voor onze montage-uitleg. Je kunt ook jouw lokale specialist laten meten.

 

Hoelang heb ik garantie?

 

Op alle Raamlabel producten geldt 2 jaar garantie.

 

Hoe kan ik betalen?

 

U kunt bij ons op verschillende manieren betalen: Met iDeal, Homepay, Mister Cash, Belfius, KBC Online of onder rembours.

 

Ik ben niet tevreden over het product, wat nu?

 

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over onze producten of onze dienstverlening. Als je een klacht hebt, dan kun je dit aangeven op het online klachtenformulier (klik hier). Wij zullen na ontvangst van de klacht deze proberen op te lossen. Wij zullen je klacht binnen 3 werkdagen na ontvangst beantwoorden. Als het langer duurt, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen. Mocht je het hier niet mee eens zijn, dan kunt je ook altijd contact op nemen met Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Er bestaat ook de mogelijkheid om je geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

 

Kan ik gebruik maken van mijn herroepingsrecht?

 

Het herroepingsrecht wil zeggen dat je binnen een bepaalde termijn af kunt zien van de "overeenkomst op afstand". Producten die je bij ons koopt zijn uitgesloten van het herroepingsrecht omdat wij de producten overeenkomstig jouw specificaties maken en het dus persoonlijk van aard is. Dit neemt natuurlijk niet weg dat als je ergens een klacht over hebt, wij dit graag voor je oplossen. Klik hier voor het online klachtenformulier.

 

Ik heb een verkeerde maat besteld. Wat nu?

 

Op dezelfde dag kun je probleemloos een order aanpassen door ons te mailen op klantenservice@raamlabel.nl.


Laat me je helpen